понеделник, 8 май 2017 г.

На осем години...

Съвсем наскоро се навършиха осем години от създаването на блога. Това се случи точно на 04 май 2009 г.
По традиция отбелязвам тази дата с поне една публикация, в която се връщам назад през годините и правя нещо като кратка равносметка за постигнатото. 
Не съм публикувал от много време тук и затова реших, че "годишнината" на блога е един добър повод да й посветя следващите редове.
Когато се връщам в спомените си от онези "първи стъпки" в прохождането на блога се сещам, най-вече, за положителните емоции, които изпитвах, докато пишех първите си текстове тук. Харесваше ми открито да пиша и споделям какво мисля по различни теми
Всъщност, причината да си направя блог беше, че имах необходимост от място, където да събере на едно място всичко, което мисля и правя. И мисля, че сякаш се получи, защото макар и все по-рядко да намирам време да пиша, все повече мои познати свързват името ми с блога. 
През годините, често съм имал съмнения, дали си е струвало да поддържам блог в интернет, но след като го правя вече осем години, значи наистина си е струвало. Надявам се, че и през следващите години ще продължа да публикувам тук, защото това ми доставя  удоволствие. 
Благодаря на всички приятели и познати, както и на всички непознати, които поради една или друга причина от време на време продължават да посещават блога и да се интересуват от това, което публикувам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар